Abstract | Značaj kamping turizma značajno se promijenio kroz posljednih par desetljeća. Kamping
ponuda postaje sve luksuznija i kompleksnija iz dana u dan, s ciljnim uporištem maksimalnog
zadovoljstva i doživljaja gosta. Kamping 21. stoljeća obilježavaju oaze zelenila i hortikulture,
raznolik smještaj visoke, luksuzne kategorije, bogati trgovački, sportski i ugostiteljski
sadržaji. Kao i hotelski gosti, tako i kampisti očekuju gostoljubivost i različite ugodnosti
tokom svog boravka.
Cilj rada je prikazati proces odvijanja recepcijskog poslovanja autokampa San Marino,
organizaciju, menadžersku strukturu, te radnje koje prethode za njegovo uspješno poslovanje.
Recepcijsko poslovanje predstavlja važnu komponentu za cjelokupno poslovanje kampa.
Ljubazno osoblje kampa koje je na raspolaganju za sve informacije, upite, pomoć, check-in i
check-out predstavlja samo dio karakteristika koje pridodaju zadovoljstvu i kvaliteti usluge i
ponude.
Organizacija poslovanja se može definirati kao usklađivanje cjelokupnog procesa
menadžmenta i poslovanja kampa s ciljem zadovoljstva gostiju te s ciljem ostvarivanja
optimalnog poslovnog rezultata s minimalnim troškovima. Također valja naglasiti da dobra
menadžerska struktura predstavlja jedan od bitnijih segmenata za uspješno poslovanje kampa
i predvodi efikasnosti, profitabilnosti i zadovoljsvu zaposlenika. Menadžment se može
definirati kao proces oblikovanja, usmjeravanja, i usklađivanja svih čimbenika proizvodno
uslužnog procesa u kojem pojedinci, radeći zajedno u skupinama efikasno ostvaruju odabrane
ciljeve u izvršavanju funkcija planiranja, organiziranja, kadroviranja, vođenja i kontroliranja. |