Crnek, K. (2018). Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133
Crnek, Katarina. "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133
Crnek, Katarina. "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133
Crnek, K. (2018). 'Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133
Crnek K. Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2025 January 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133
K. Crnek, "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133