Dizdar, K. (2018). Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435
Dizdar, Katarina. "Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435
Dizdar, Katarina. "Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435
Dizdar, K. (2018). 'Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435
Dizdar K. Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435
K. Dizdar, "Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435