Abstract | U današnje vrijeme, digitalna se tehnologija razvija brzinom svijetlosti, pa samim time i digitalni
marketing. Tehnologija je ključna u turističkom poslovanju, zato što je na taj način svako
poduzeće u direktnom kontaktu s turistima. Vrlo je važno u turističkom poslovanju razviti
dvosmjernu komunikaciju između tvrtke/ hotela i turista, tj. korisnika tih usluga. Isto tako, kroz
takav način komunikacije može se vrlo lako doći do spoznaje o turističkim trendovima,
potrebama, te na taj način unaprjeđivati svoje poslovanje. Sami pojam digitalnog marketinga je
puno širi od internet marketinga, zato što obuhvaća različite ciljne skupine. Svakodnevno niču
nove digitalne marketinške platforme, a ujedno i društvene mreže često uvode nove značajke
kako bi se poboljšala komunikacija s potencijalnim korisnicima. Web marketing ili digitalni
marketing obuhvaća sve oblike digitalnih komunikacijskih kanala, počevši od interneta, digitalne
televizije, mobilnih telefona do e-mail aplikacija i dr. Digitalna komunikacija u turizmu je
neizmjerno važna i za razvoj destinacije. Danas postoji mnogo vrsta video oglasa koji destinaciju
mogu prikazivati u najboljem svijetlu. Turizam je gospodarska grana koja bez turista ne bi mogla
opstati, pa samim time je jako važno da je marketinške aktivnosti mogu mijenjati zajedno sa
trendovima, tj. sa željama i potrebama turista. Koristeći Internet portale, turisti su u mogućnosti
saznati sve informacije koje ih zanimaju o destinaciji, smještaju, ali su i u mogućnosti preko
internet kanala rezervirati smještaj, bukirati putovanje, pa čak i platiti isto. Tema rada je digitalna
komunikacija u turizmu, te se u praktičnom dijelu rada analizira utjecaj digitalnih kanala komunikacije na turiste. |