prikaz prve stranice dokumenta Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, Lana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Kunina, L. (2018). Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, Lana. "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, Lana. "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, L. (2018). 'Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina L. Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

L. Kunina, "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500