Badurina, A. (2016). Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412
Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412
Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412
Badurina, A. (2016). 'Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412
Badurina A. Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412
A. Badurina, "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412