prikaz prve stranice dokumenta Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, Ana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Badurina, A. (2016). Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, A. (2016). 'Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina A. Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

A. Badurina, "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412