Abstract | Glavni preduvjet dobrog plasmana na tržištu je kvalitetna promocija turističkog proizvoda i destinacije.
Današnji problem turističkih destinacija je povećanje vrijednosti sveukupne turističke ponude. Danas su
najtraženije turističke destinacije koje njeguju tradiciju, prilagođavaju ponudu interesima turista, omogućuju
turistima bavljenje različitim sportskim i adrenalinskim aktivnostima, te prilagođavaju ponudu interesima,
potrebama, motivaciji i ponašanju turista. Promjene u potražnji ovise o potrebama turista, te inovacijom novih,
sadržajnijih boravaka u destinaciji, privlače veći broj posjetitelja, te se na svjetskom tržištu bolje plasira u
posjećenosti destinacije. Moderno tržište neprestano prati promjenu potreba turista, te samo pozicioniranje je
nezamislivo bez organiziranih promotivnih aktivnosti. Svakako, promocija približava destinaciju i njen proizvod
potencijalnom gostu, ističući prednosti pred konkurentima, i ostvarujući cilj privlačenja većeg broja turista.
Većina malih nerazvijenih zemalja, uz svjetski vodeće sile u turizmu, vidi svoju priliku za rast unutar svojih
prirodnih bogatstava i atraktivnih turističkih destinacija. Glavni razlozi putovanja, more i sunce, padaju u drugi
plan. Moderni turisti okreću se kulturi i obrazovanju, te uz svoje osnovne potrebe i zahtjeve, veliki dio se bazira
na destinacijama u kojima mogu oplemeniti svoje znanje. |
Study programme | Title: Business Administration in Tourism and Hospitality Management; moduls: Entrepreneurship in Tourism and Hospitality, Tourism Management, Hospitality Management, International Tourism and Hospitality Management, Event and Leisure Management; specializations in: Entrepreneurship in Tourism and Hospitality, Tourism Management, Hospitality Management, International Tourism and Hospitality Management, Event and Leisure Management Course: Entrepreneurship in Tourism and Hospitality Study programme type: university Study level: undergraduate Academic / professional title: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije) |