prikaz prve stranice dokumenta Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. urn:nbn:hr:191:511880

Generalić, Ivan
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Generalić, I. (2018). Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880

Generalić, Ivan. "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880

Generalić, Ivan. "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880

Generalić, I. (2018). 'Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880

Generalić I. Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880

I. Generalić, "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880