prikaz prve stranice dokumenta Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. urn:nbn:hr:191:286555

Šupica, Dalija
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Šupica, D. (2019). Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555

Šupica, Dalija. "Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555

Šupica, Dalija. "Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555

Šupica, D. (2019). 'Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555

Šupica D. Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555

D. Šupica, "Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555