Kapeš, J. (2019). Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495
Kapeš, Jelena. "Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495
Kapeš, Jelena. "Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495
Kapeš, J. (2019). 'Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495
Kapeš J. Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495
J. Kapeš, "Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495