Nekić, A. (2019). Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397
Nekić, Ana. "Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397
Nekić, Ana. "Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397
Nekić, A. (2019). 'Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397
Nekić A. Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397
A. Nekić, "Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397