prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. urn:nbn:hr:191:289096

Obradović, Romana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Obradović, R. (2019). Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović, Romana. "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović, Romana. "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović, R. (2019). 'Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 23 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović R. Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 July 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

R. Obradović, "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096