prikaz prve stranice dokumenta Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. urn:nbn:hr:191:795330

Ban, Matea
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Ban, M. (2019). Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330

Ban, Matea. "Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330

Ban, Matea. "Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330

Ban, M. (2019). 'Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330

Ban M. Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330

M. Ban, "Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330