Miljević, A. (2016). Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506
Miljević, Aleksandra. "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506
Miljević, Aleksandra. "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506
Miljević, A. (2016). 'Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506
Miljević A. Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2025 January 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506
A. Miljević, "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506