Pavlić, A. (2019). Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555
Pavlić, Antonela. "Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555
Pavlić, Antonela. "Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555
Pavlić, A. (2019). 'Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555
Pavlić A. Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555
A. Pavlić, "Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555