Špoljarić, I. (2019). Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922
Špoljarić, Ivan. "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922
Špoljarić, Ivan. "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922
Špoljarić, I. (2019). 'Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922
Špoljarić I. Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922
I. Špoljarić, "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922