prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić, Ivan
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Špoljarić, I. (2019). Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić, Ivan. "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić, Ivan. "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić, I. (2019). 'Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić I. Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

I. Špoljarić, "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922