prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:616626

Jurić, Petra
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Jurić, P. (2020). Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626

Jurić, Petra. "Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626

Jurić, Petra. "Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626

Jurić, P. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626

Jurić P. Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626

P. Jurić, "Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626