Šumečki, M. (2020). Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926
Šumečki, Matija. "Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926
Šumečki, Matija. "Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926
Šumečki, M. (2020). 'Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926
Šumečki M. Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926
M. Šumečki, "Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926