Ćetković, E. (2020). Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595
Ćetković, Edi. "Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595
Ćetković, Edi. "Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595
Ćetković, E. (2020). 'Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595
Ćetković E. Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2025 January 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595
E. Ćetković, "Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595