Glavičić, I. (2020). Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431
Glavičić, Ira. "Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431
Glavičić, Ira. "Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431
Glavičić, I. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431
Glavičić I. Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2025 January 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431
I. Glavičić, "Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431