Šestak, M. (2020). Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144
Šestak, Matej. "Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144
Šestak, Matej. "Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144
Šestak, M. (2020). 'Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144
Šestak M. Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144
M. Šestak, "Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144