Živković, T. (2020). Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936
Živković, Tajana. "Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936
Živković, Tajana. "Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936
Živković, T. (2020). 'Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936
Živković T. Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936
T. Živković, "Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936