prikaz prve stranice dokumenta Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:160253

Pereković, Sara
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Pereković, S. (2020). Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253

Pereković, Sara. "Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253

Pereković, Sara. "Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253

Pereković, S. (2020). 'Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253

Pereković S. Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253

S. Pereković, "Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253