Abstract | Specifičnost hotelskog poslovanja ogleda se kroz usluge koje hotelsko poduzeće nudi. Danas,
kada je turizam postao istinski globalan, kada su destinacije sve bliže, kada je gost uistinu u
položaju da bira destinaciju i hotel, potpuno ispunjavanje njegovih želja i potreba, što je
definicija kvalitete, nameće se kao preduvjet uspješnog poslovanja. Diplomski rad obrađuje
pojmove standarda i kvalitete te njihovu ulogu u poslovanju hotela Malin. Objašnjava se
razvoj i uloga standardizacije kroz povijest, navode se različite fraze, ciljevi i prednosti iste.
Standardi zajedno s kvalitetom predstavljaju ključ i podlogu za poslovnu uspješnost, stoga je
njihovo istraživanje stalna potreba. Kada govorimo o kvaliteti, pretpostavlja se da hotel ima
utvrđene standarde i da se oni u potpunosti poštuju. Kvaliteta se definira kao postignuće
utvrđenih standarda i njihovo stalno održavanje, dakle, stalan proces. U radu se govori i o
upravljanju potpunom kvalitetom u hotelu. Nadalje, obrađuje se hotel Malin kao poslovni
sustav sa svojom ponudom proizvoda i usluga, a naglasak je na primjeni standarda ISO 9001,
ISO 14001 i HACCP-u. Ocijenjena je i kvaliteta usluga u hotelu Malin putem internetskih
stranica, ali i putem anketnog upitnika. Rezultati istraživanja, prikazani na kraju diplomskog
rada, pokazuju visoke ocjene i pozitivna iskustva s korištenim uslugama. Gosti su zadovoljni
smještajem, hranom i pićem te sadržajima, dok sigurnost za vrijeme boravka i cjelokupno
iskustvo utječu na želju za ponovnim odsjedanjem u hotelu Malin. |