prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:422095

Gašparović, Sven
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Gašparović, S. (2020). Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095

Gašparović, Sven. "Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095

Gašparović, Sven. "Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095

Gašparović, S. (2020). 'Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095

Gašparović S. Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095

S. Gašparović, "Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422095