prikaz prve stranice dokumenta Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:943130

Čekić, Eni
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Čekić, E. (2020). Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130

Čekić, Eni. "Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130

Čekić, Eni. "Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130

Čekić, E. (2020). 'Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 11 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130

Čekić E. Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 August 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130

E. Čekić, "Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130