Abstract | Prilikom pomisli na turizam, javljaju se misli na sunce i more, ljeto, plažu, znamenitosti
određene destinacije. U današnje vrijeme turizam predstavlja puno više. Kako se život ubrzao,
tako se promijenio i turizam. Suvremeni čovjek ne traži ono što je prije bilo popularno, tako se
turističkim destinacijama nameću novi napori kako bi što bolje zadovoljili želje gosta. Sada
turisti ponajviše putuju zbog nekog novog kulturnog doživljaja, probavanja tradicionalne
gastronomske ponude, shvaćanja ostalih kultura i njihovog načina života. Danas u svijetu
hrana predstavlja jedan veliki kulturni element u kontekstu ponude i potražnje turističke
destinacije. Gastronomska ponuda neke destinacije pridodaje na određenu autohtonu ponudu
kao i doživljaj. Samim time turizam se sve više okreće na povratak gastronomskoj kao i
enogastronomskoj ponudi svojih destinacija, taj povratak korijenima, onome što turist još nije
doživio, niti vidio, niti okusio. Hrvatska je zemlja poznata po svojoj tradicionalnoj kuhinji u
skorom svakom djelu zemlje. Ovaj rad se bazira na Istru i njezinu tradicionalnu gastronomsku
ponudu. Istarska kuhinja je kuhinja osobnosti, očituje se kroz raznovrsnost jela, kroz brojnost
jela, kroz domaći gušt, kroz raznolikost namirnica koja se mogu kombinirati na različite načine,
te maštovito nadograđivati, samim tim dobiva naziv bogate kuhinje. |
Study programme | Title: Business Economics in Tourism and Hospitality; moduls: Entrepreneurship in Tourism and Hospitality, Tourism Management, Hospitality Management, International Tourism and Hospitality Management, Event and Leisure Management; specializations in: Entrepreneurship in Tourism and Hospitality, Tourism Management, Hospitality Management, International Tourism and Hospitality Management,, Event and Leisure Management, OPATIJA Course: Hospitality Management Study programme type: university Study level: undergraduate Academic / professional title: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije) |