Abstract | Sport je postao globalni fenomen, poslovna, financijska, ekonomska, proizvodna,
komercijalna, marketinška mega tvornica. Stoga je mnogo ulagača i investitora upravo u toj
grani gospodarstva i poduzetništva. Također, sport je veoma blisko povezan s turizmom.
Suvremeni turistički dolasci i turistička potrošnja nisu potaknuti samo običnim
izležavanjem, ljenčarenjem i odmaranjem, kao što je to nekada bio slučaj, već su puno
aktivnije prirode. Novi, suvremeni trendovi i obilježja turizma pokazuju kako je suvremeni
prosječni turist spreman, sposoban, motiviran i inspiriran doći u destinaciju u kojoj ga
čekaju nova iskustva, aktivnosti, istraživanja, saznanja, noviteti, itd. Pod izrazom „turist je
spreman“ podrazumijeva se kako taj turist raspolaže s dovoljno slobodnog vremena i
dostatnom količinom financijskih sredstava koja mu omogućuju bezbrižno uživanje u
putovanju i boravak u željenoj destinaciji. S izuzetkom trenutne situacije oko COVID-19,
putovanja nikada u ljudskoj povijesti nisu bila ostvariva kao danas. Suvremeni način života
pruža mnoge mogućnosti potpomognute informatičkim i tehnološkim napretkom koji
omogućava brzinu, jednostavnost, efikasnost, ugodnost, prihvatljivu cijenu, itd. Tako su
turistička putovanja postala masovna, učestala, financijski prihvatljiva, ugodna, i poprilično
brza i jednostavna. Kad je u destinaciji, turist se može odlučiti isprobati nešto novo što bi
ga moglo zainteresirati i zaintrigirati kako bi otišao iz određene destinacije obogaćen
iskustvima, uspomenama, doživljajima koje će pamtiti i, po mogućnosti, nečim
nezaboravnim. Upravo u takvom suvremenom svijetu turizma, turističkih kretanja,
turističkih putovanja, turističkih boravaka, turističke potrošnje bitan je faktor sport s kojim
se turizam može povezati. |
Study programme | Title: Business Economics in Tourism and Hospitality; moduls: Entrepreneurship in Tourism and Hospitality, Tourism Management, Hospitality Management, International Tourism and Hospitality Management, Event and Leisure Management; specializations in: Entrepreneurship in Tourism and Hospitality, Tourism Management, Hospitality Management, International Tourism and Hospitality Management,, Event and Leisure Management, OPATIJA Course: Hospitality Management Study programme type: university Study level: undergraduate Academic / professional title: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije) |