Filipović, M. (2020). Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276
Filipović, Matej. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276
Filipović, Matej. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276
Filipović, M. (2020). 'Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276
Filipović M. Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276
M. Filipović, "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276