prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:353276

Filipović, Matej
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Filipović, M. (2020). Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović, Matej. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović, Matej. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović, M. (2020). 'Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 03 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović M. Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 October 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

M. Filipović, "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276