Filipović, A. (2021). Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451
Filipović, Anamaria. "Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451
Filipović, Anamaria. "Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451
Filipović, A. (2021). 'Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451
Filipović A. Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451
A. Filipović, "Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:955451