Muslimović, L. (2021). Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975
Muslimović, Lejla. "Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975
Muslimović, Lejla. "Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975
Muslimović, L. (2021). 'Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 31 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975
Muslimović L. Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 October 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975
L. Muslimović, "Uloga kvaliteta i standarda u uspješnosti poslovanja hotela „Milenij“ Opatija", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:197975