prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. urn:nbn:hr:191:959993

Miletić, Antonela
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Miletić, A. (2021). Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993

Miletić, Antonela. "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993

Miletić, Antonela. "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993

Miletić, A. (2021). 'Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993

Miletić A. Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 June 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993

A. Miletić, "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993