prikaz prve stranice dokumenta Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. urn:nbn:hr:191:728437

Lončarić, Kristijan
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Lončarić, K. (2021). Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437

Lončarić, Kristijan. "Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437

Lončarić, Kristijan. "Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437

Lončarić, K. (2021). 'Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 13 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437

Lončarić K. Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 July 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437

K. Lončarić, "Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437