prikaz prve stranice dokumenta Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. urn:nbn:hr:191:477465

Donadić, Bartol
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Donadić, B. (2022). Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465

Donadić, Bartol. "Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465

Donadić, Bartol. "Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465

Donadić, B. (2022). 'Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465

Donadić B. Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465

B. Donadić, "Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465