prikaz prve stranice dokumenta Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. urn:nbn:hr:191:941465

Matošević, Morena
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Matošević, M. (2022). Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465

Matošević, Morena. "Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465

Matošević, Morena. "Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465

Matošević, M. (2022). 'Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465

Matošević M. Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465

M. Matošević, "Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465