Mesaroš, M. (2022). Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871
Mesaroš, Marija. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871
Mesaroš, Marija. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871
Mesaroš, M. (2022). 'Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871
Mesaroš M. Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871
M. Mesaroš, "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871