Lazić, S. (2016). Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000
Lazić, Sandra. "Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000
Lazić, Sandra. "Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000
Lazić, S. (2016). 'Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 01 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000
Lazić S. Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2024 November 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000
S. Lazić, "Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000