Abstract | U ovom završnom radu izrađen je poslovni plan za otvaranje kampa na obiteljskom
poljoprivrednom gospodarstvu. Svrha rada je analizirati i opisati sve ključne aspekte poslovnog
plana kako bi se omogućilo uspješno pokretanje kampa. U uvodu rada daje se kratak pregled
teme i objašnjava važnost razvoja poslovnog plana u kontekstu otvaranja kampa na obiteljskom
poljoprivrednom gospodarstvu. Cilj rada je pružiti sveobuhvatan pregled poslovnog koncepta
kampa, istražiti tržište, definirati marketinški plan, analizirati financijske aspekte i razviti
organizacijsku strukturu i upravljačku strategiju. Nadalje, u tijeku rada analiziraju se ključni
elementi poslovnog plana, uključujući opis poslovne ideje, povijest projekta, viziju i misiju,
ciljeve, aktivnosti, inovativne aspekte, poslovni razvoj, potrebnu tehnologiju i know-how,
mikro i makro lokaciju te dodatne pogodnosti za kupce. Također se provodi temeljito
istraživanje tržišta, uključujući makro i mikro podatke, opseg tržišta, tržišni potencijal,
segmentaciju tržišta, istraživanje tržišta i pozicioniranje na tržištu. U nastavku rada opisuje se
marketinški plan koji obuhvaća marketinški koncept, marketinški miks i konkretne marketinške
strategije. Analiziraju se financijski aspekti projekta, uključujući potrebna ulaganja, predviđene
novčane priljeve i odljeve, projekciju dobiti i gubitka, procjenu društvene isplativosti i rizika.
Upravljanje poduzećem obuhvaća eksternu i internu analizu, poslovnu strategiju, ciljeve,
organizacijsku shemu, strukturu menadžmenta i zaposlenika. Kroz sve navedene segmente
rada, cilj je pružiti sveobuhvatan i detaljan poslovni plan za otvaranje kampa na obiteljskom
poljoprivrednom gospodarstvu, koji će biti koristan budućim poduzetnicima i menadžerima u
hotelijerstvu i utvrditi isplativost projekta te broj godina povrata investicije. |
Study programme | Title: Business Economics in Tourism and Hospitality; moduls: Entrepreneurship in Tourism and Hospitality, Tourism Management, Hospitality Management, International Tourism and Hospitality Management, Event and Leisure Management; specializations in: Entrepreneurship in Tourism and Hospitality, Tourism Management, Hospitality Management, International Tourism and Hospitality Management, Event and Leisure Management, Tourism Management; Hospitality Management; International Tourism and Hospitality Management; Event and Leisure Management, Menadžment u hotelijerstvu; Hospitality Management Course: Hospitality Management Study programme type: university Study level: undergraduate Academic / professional title: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije) |