prikaz prve stranice dokumenta Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. urn:nbn:hr:191:615487

Gatalica, Tihana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Gatalica, T. (2016). Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

Gatalica, Tihana. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

Gatalica, Tihana. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

Gatalica, T. (2016). 'Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

Gatalica T. Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2025 January 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

T. Gatalica, "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.