Ivić, L. (2022). Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514
Ivić, Lana. "Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514
Ivić, Lana. "Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514
Ivić, L. (2022). 'Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514
Ivić L. Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514
L. Ivić, "Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514