master's thesis
Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. urn:nbn:hr:191:033718

Lopatić, Dora
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Lopatić, D. (2024). Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718

Lopatić, Dora. "Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718

Lopatić, Dora. "Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718

Lopatić, D. (2024). 'Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718

Lopatić D. Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2025 January 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718

D. Lopatić, "Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718

accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.