undergraduate thesis
Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. urn:nbn:hr:191:034429

Ratoša, Klara
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Ratoša, K. (2024). Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429

Ratoša, Klara. "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429

Ratoša, Klara. "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429

Ratoša, K. (2024). 'Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429

Ratoša K. Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429

K. Ratoša, "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429