master's thesis
Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. urn:nbn:hr:191:075766

Floris, Paola
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Floris, P. (2024). Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766

Floris, Paola. "Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766

Floris, Paola. "Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766

Floris, P. (2024). 'Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766

Floris P. Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766

P. Floris, "Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766