Živko, N. (2024). Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735
Živko, Nika. "Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735
Živko, Nika. "Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735
Živko, N. (2024). 'Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735
Živko N. Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735
N. Živko, "Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735