Sporiš, J. (2024). Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556
Sporiš, Jelena. "Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556
Sporiš, Jelena. "Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556
Sporiš, J. (2024). 'Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 07 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556
Sporiš J. Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2025 January 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556
J. Sporiš, "Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556