Miškulin, A. (2024). Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085
Miškulin, Ana. "Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085
Miškulin, Ana. "Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085
Miškulin, A. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085
Miškulin A. Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085
A. Miškulin, "Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085