master's thesis
Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. urn:nbn:hr:191:614467

Miškulin Petrović, Gabriela Iva
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Miškulin Petrović, G. I. (2024). Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467

Miškulin Petrović, Gabriela Iva. "Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467

Miškulin Petrović, Gabriela Iva. "Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467

Miškulin Petrović, G. I. (2024). 'Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467

Miškulin Petrović GI. Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467

G. I. Miškulin Petrović, "Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467