Sokolić, H. (2024). Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926
Sokolić, Hrvoje. "Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926
Sokolić, Hrvoje. "Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926
Sokolić, H. (2024). 'Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926
Sokolić H. Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926
H. Sokolić, "Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926