Selaković, E. (2017). Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276
Selaković, Edita. "Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276
Selaković, Edita. "Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276
Selaković, E. (2017). 'Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276
Selaković E. Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276
E. Selaković, "Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276