Antić, V. (2017). Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403
Antić, Vedrana. "Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403
Antić, Vedrana. "Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403
Antić, V. (2017). 'Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403
Antić V. Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403
V. Antić, "Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403